29 Ocak 2009 Perşembe

Dernek Kuruluşu ve Tarihçesi


Kuşadası Selanik Mübadilleri ve Rumeli Göçmenleri Kültür-Dayanışma Derneği, Aydın Valiliği Dernekler Müdürlüğü'nce 19.08.2008 gün ve 539 numara ile tasdik edilerek oluşturulmuştur. Dernek kütük numarası 09-016-074'tür.
Süleyman Aran, Alim Karakuş, Fahri Pancar Şükran Yurttaş, Fatih Yararbaş, İbrahim Ustacı, Recep Gözetiroğlu'nun kurucu yönetim kurulunu oluşturduğu dernek, 13 Kasım 2008 tarihinde düzenlenen bir törenle İnönü Bulvarı, Aran Han, 70/502 adresindeki merkezinin açılışını yaptı.

27.12.2008 Tarihinde gerçekleştirilen I. Olağan Genel Kurulda dernek yönetim ve denetim kurulları şu isimlerden oluştu:
Yönetim Kurulu: Süleyman Aran, Ahmet Altunsoy, İbrahim Ustacı, Alim Karakuş, Salih Pancar, Faruk Şerif, Recep Gözetiroğlu,
Denetim Kurulu: Fatih Yararbaş, Fahri Pancar, Şükran Yurttaş
Yönetim Kurulu kendi içinde görev bölüşümüyle başkanlığa Süleyman Aran, 2. başkanlığa Ahmet Altunsoy, saymanlığa Salih Pancar, sekreterliğe Alim Karakuş, üyeliklere İbrahim Ustacı, Faruk Şerif, Recep Gözetiroğlu getirilmiştir.

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More